lördag 6 december 2014

Jag är ledsen..

...att jag aldrig hinner blogga, men jag är så jävla trött på kvällarna då det ens finns en möjlighet att knappra på tangenterna/mobilen så jag lyckas somna efter varje tanke på det.
Veckan går raskt då E och E är här.
Gud de är så stora å fina, jag är så lycklig som har dem.
Har styrt upp alla julklappar, bakat, varit på adventssång i k:a´n med L, återbesök hos läkaren för axeln (är bättre än nånsin peppar peppar) och massor med annat som jag knappt kommer ihåg.
Lily går mellan möbler och har så smått sätta sig från stående. Det ser kul ut.
Hon har sovit as-dåligt senaste nätterna och vi tror det är båda framtänderna som är på g.
Idag grupparbetat med mina klasskompisar (blir även på tisdag) och nu borde jag både plugga och städa. Mammagruppen kommer på fika imorgon, sist blev ju L sjuk. Kul bliré!
Detta får duga så länge. Tjao!