onsdag 19 november 2014

Onsdag

Japp axeln blev en aning bättre och jag tackar Mats och hans kortisonspruta för det!
Återbesök om ca 3v.
Vi har börjat söva L i sin egna säng, det går helt ok men faktiskt nyss då hon ska "lunchsova" gick d fan inte..nästan.. Hon ställde sig upp, inte överdrivet, 100ggr och kastade sig fram och tillbaka i sängen nästan så jag började skratta men ist kom huvudvärken kutande. Till sist..1h och 15 min senare sov hon. Bakslag månne? Nåväl vi kämpar på, är som ändå lättare att hon sover i sin säng eftersom hon både kryper omkring och så känns det ju som lika när hon snart ska börja på dagis!
Hon har börjat gå längs med möbler, prata mer, lärt sig slå på mobilen och Ebbas Ipad, äter bra (dock har vi en tid på Sunderbyn den 12e dec) och sover faktiskt riktigt bra på natten också. Det kommer jag väl få äta upp!
På lördag ska vi ha lite fika här för mammagruppen med respektive och kids.
Jag inser med detta att jag behöver städa..